محل تبلیغات شما

بر خورد با بازاریابی در شركت

درشرایط تجاری کنونی ، بازاریابی امری کاملا ضروری می باشد. هرچند در صورتیکه روش مناسبی برای بازاریابی انتخاب نکنید به جای مثمر ثمر بودنمیتواند زیانبار باشد.با با دوری کردن از این اشتباهات رایج و معمول ، از دام هایبزرگ بازاریابی دوری گزینید .

 ۱ ) نههدفی ، نه توقع و انتظاری
بسیاری از شرکت ها در واقع نمی دانند که از بازاریابی چه می خواهند یا انتظارشاناز تلاش های شبانه روزی چه می باشد . ابتدا اهدافتان را مشخص و تنظیم نمایید . دوم، بپذیرید که بازاریابی یک مرحله است . سوم ، همواره از اینکه مراحل با اهدافتانمتناسب می باشند ، اطمینان حاصل نمایید .
۲ ) عدم خرید 

مجریان ، مدیران و کارمندانی که بازاریابی را باور ندارند ، به طور جدی می توانندزیان آور باشند و تمامی مراحل را تحت الشعاع قرار دهند . خرید (‌
buy in ‌) را با روشنساختن اهداف و مراحل عملیات بازاریابیتان بدست آورید .
۳ ) ترس
شرکت ها در برخورد با بازاریابی غالباً دچار ترسی مبهم و نامحسوس می گردند . آنهااز نه خود بازاریابی، بلکه از عدم موفقیتشان در بازاریابی (که حتی آنان را از آغازو ادامه کار باز می دارد) ، واهمه دارند . هنگامی که عملیات بازاریابیتان را راهاندازی می نمایید از اینکه بارها و بارها زمین خورده و موفق نگردید، ترسی نداشتهباشید .
۴ ) عدم آموزش ؛ اگر به کارمندانتان در خصوص بازاریابی آموزش ندهید ، آنها همچنانبدگمان خواهند بود و این مسأله می تواند منجر به تحلیل کل مراحل بازاریابی گردد .
۵ ) هدر رفتن سرمایه
اجرای عملیات۵۰ دلاری که از اجزای خوبی برخوردار می باشد می تواند راه گشاتر ازعملیات ۵۰۰۰۰ دلاری باشد که به صورت ضعیفی طراحی شده است . بسیاری از تکنیک هایبازاریابی ” سنتی ، مانند تبلیغات ، نمی توانند نتایج کافی ارائه دهند تا اینکههزینه ها را ارزیابی نماییم .حداقل دو بار در سال به ارزیابی سرمایه بازاریابیتانبپردازید .
۶ ) اتلاف وقت
خود را مم به این نکنید که هر هفته به گروه های شبکه ای بروید؛ اگر هیچگونهتجارتی در آن نمی بینید . تمام زمان بازاریابیتان را صرف اثبات ارزشمندی آن کنید ،تردیدی در کنار گذاشتن قسمتهایی که عمل نمی کند به خود راه ندهید .
۷ ) عدم ارتباط
اگر در باره برگزاری یک سمینار مهم به کارمندانتان اطلاعاتی نداده اید ، آن رابرگزار نکنید . در تمامی مسائل و جرئیات بازاریابی ، ت آزادی بیان را به کارگیرید .
۸ ) عدم مسوولیت پذیری
این مسأله میتواند بدترین بزرگ ترین اشتباهی باشد که یک شرکت می تواند انجام دهد.داشتن اهداف واقع بینانه و عملکرد سریع برای کسانی که در کار بازاریابی هستند ،ضروری می باشد . در غیر این صورت شما به مرگ ” آری گفته اید و هیچ چیز را عملینساخته اید .
۹ ) عدم پرداخت پاداش
عدم شناسایی و ارج نهادن به مهارت ها و تخصص های بازاریابی کارمندانتان سبب می شودمحرک هایی که می بایست به کار گرفته شوند دچار لغزش گردند و نتیجه ای مع داشتهباشند . راه های موفقیت در بازاریابی را که پایه هایی ثابت و استوار دارند ،بشناسید .
۱۰ ) عدم وجود دست نوشته
گفته اند : هنگامی که کاری نوشته شود، انجام می پذیرد». همیشه اهداف و طرحهایتان رابنویسید و این احتمال را بدهید که هنگام نوشتن ، دید و نقطه نظر شما بهطور قابل توجهی افزایش خواهد یافت .
اینها اشتباهات متداولی هستند که بسیاری از تجارت ها با آن مواجه می گردند . باعدم تکرار اشتباهات بازاریابی رقبای خود ، از آنان پیشی گیرید

گزارش کارآموزی شرکت صنایع شیمیایی فارس

گزارش کارآموزی شرکت پالایش گاز فجر جم

استخراج تقطیر نقطه جوش و ذوب

، ,بازاریابی ,عدم ,های ,ها ,بازاریابیتان ,می باشد ,بسیاری از ,با بازاریابی ,می تواند ,می گردند

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

*_*دخیا*_* فروش تکی و عمده پوشاک ترک winx-atena-bloom beilbumorre وبلاگ عفاف و حجاب nezamevazifee کمانگیری روی اسب با اسب کرد Dream Truck diaproceqas Travis's receptions