محل تبلیغات شما

بر خورد با بازاریابی در شركت

درشرایط تجاری کنونی ، بازاریابی امری کاملا ضروری می باشد. هرچند در صورتیکه روش مناسبی برای بازاریابی انتخاب نکنید به جای مثمر ثمر بودنمیتواند زیانبار باشد.با با دوری کردن از این اشتباهات رایج و معمول ، از دام هایبزرگ بازاریابی دوری گزینید .

 ۱ ) نههدفی ، نه توقع و انتظاری
بسیاری از شرکت ها در واقع نمی دانند که از بازاریابی چه می خواهند یا انتظارشاناز تلاش های شبانه روزی چه می باشد . ابتدا اهدافتان را مشخص و تنظیم نمایید . دوم، بپذیرید که بازاریابی یک مرحله است . سوم ، همواره از اینکه مراحل با اهدافتانمتناسب می باشند ، اطمینان حاصل نمایید .
۲ ) عدم خرید 

مجریان ، مدیران و کارمندانی که بازاریابی را باور ندارند ، به طور جدی می توانندزیان آور باشند و تمامی مراحل را تحت الشعاع قرار دهند . خرید (‌
buy in ‌) را با روشنساختن اهداف و مراحل عملیات بازاریابیتان بدست آورید .
۳ ) ترس
شرکت ها در برخورد با بازاریابی غالباً دچار ترسی مبهم و نامحسوس می گردند . آنهااز نه خود بازاریابی، بلکه از عدم موفقیتشان در بازاریابی (که حتی آنان را از آغازو ادامه کار باز می دارد) ، واهمه دارند . هنگامی که عملیات بازاریابیتان را راهاندازی می نمایید از اینکه بارها و بارها زمین خورده و موفق نگردید، ترسی نداشتهباشید .
۴ ) عدم آموزش ؛ اگر به کارمندانتان در خصوص بازاریابی آموزش ندهید ، آنها همچنانبدگمان خواهند بود و این مسأله می تواند منجر به تحلیل کل مراحل بازاریابی گردد .
۵ ) هدر رفتن سرمایه
اجرای عملیات۵۰ دلاری که از اجزای خوبی برخوردار می باشد می تواند راه گشاتر ازعملیات ۵۰۰۰۰ دلاری باشد که به صورت ضعیفی طراحی شده است . بسیاری از تکنیک هایبازاریابی ” سنتی ، مانند تبلیغات ، نمی توانند نتایج کافی ارائه دهند تا اینکههزینه ها را ارزیابی نماییم .حداقل دو بار در سال به ارزیابی سرمایه بازاریابیتانبپردازید .
۶ ) اتلاف وقت
خود را مم به این نکنید که هر هفته به گروه های شبکه ای بروید؛ اگر هیچگونهتجارتی در آن نمی بینید . تمام زمان بازاریابیتان را صرف اثبات ارزشمندی آن کنید ،تردیدی در کنار گذاشتن قسمتهایی که عمل نمی کند به خود راه ندهید .
۷ ) عدم ارتباط
اگر در باره برگزاری یک سمینار مهم به کارمندانتان اطلاعاتی نداده اید ، آن رابرگزار نکنید . در تمامی مسائل و جرئیات بازاریابی ، ت آزادی بیان را به کارگیرید .
۸ ) عدم مسوولیت پذیری
این مسأله میتواند بدترین بزرگ ترین اشتباهی باشد که یک شرکت می تواند انجام دهد.داشتن اهداف واقع بینانه و عملکرد سریع برای کسانی که در کار بازاریابی هستند ،ضروری می باشد . در غیر این صورت شما به مرگ ” آری گفته اید و هیچ چیز را عملینساخته اید .
۹ ) عدم پرداخت پاداش
عدم شناسایی و ارج نهادن به مهارت ها و تخصص های بازاریابی کارمندانتان سبب می شودمحرک هایی که می بایست به کار گرفته شوند دچار لغزش گردند و نتیجه ای مع داشتهباشند . راه های موفقیت در بازاریابی را که پایه هایی ثابت و استوار دارند ،بشناسید .
۱۰ ) عدم وجود دست نوشته
گفته اند : هنگامی که کاری نوشته شود، انجام می پذیرد». همیشه اهداف و طرحهایتان رابنویسید و این احتمال را بدهید که هنگام نوشتن ، دید و نقطه نظر شما بهطور قابل توجهی افزایش خواهد یافت .
اینها اشتباهات متداولی هستند که بسیاری از تجارت ها با آن مواجه می گردند . باعدم تکرار اشتباهات بازاریابی رقبای خود ، از آنان پیشی گیرید

گزارش کارآموزی شرکت صنایع شیمیایی فارس

گزارش کارآموزی شرکت پالایش گاز فجر جم

استخراج تقطیر نقطه جوش و ذوب

، ,بازاریابی ,عدم ,های ,ها ,بازاریابیتان ,می باشد ,بسیاری از ,با بازاریابی ,می تواند ,می گردند

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اشعارعلی خودی آغمیونی خرید ساعت دیواری ارزان قیمت فانتزی شیک مدرن با کیفیت 2020 siotesibti ترجمه و تدریس خصوصی زبان انگلیسی toculita طنز و سرگرمی وبلاگ تخصصی چاپ دیجیتال سام Patricia's life ***دخترونه ها*** dingbarene