محل تبلیغات شما


اگر قصد دارید فعالیت جدیدی را در دنیای تجارت آغاز کنید،من از این تصمیم حمایت می کنم. اما آیا برنامه ای مشخص برای این کار در نظر گرفتهاید؟ منظورم یک برنامه با حرف ب بزرگ و برجسته است. در غیر این صورت اقدام شماچیزی جز خیال پردازی بیهوده نخواهد بود.


باور کنید مساله را بیش از حد بزرگ نمی کنم. برنامه و طرح تجاری شما بانک ها وسازمان های گوناگون را وادار می کند به شما وام پرداخت کنند. درواقع با تنظیم راهکارهای مناسب موفقیت شرکت خود را تضمین می کنید و مطابق برنامه ای مشخص گام برمیدارید.

اگر با هزینه ای اندک شرکت خود را راه انداخته اید، به بسیاری ازاین رهنمودهانیازی ندارید.
اما در هر صورت باید برنامه ای طراحی کنید که خطوط کلی اهداف، هزینه های احتمالی،روش های بازاریابی و راه های گریز از مشکلات فرضی را در بر داشته باشد. این برنامهنقشه‌ عبور موفق یا انحراف از جاده در فعالیت شغلی است.

در ادامه 9 روش سودمند برای تضمین موفقیت در این راه به شما پیشنهاد می کنم:
1. تهیه خلاصه ای دقیق از اهداف مورد نظر شغلی. این خلاصه روند فعالیت شغلی شما رابه اطلاع موسسات مالی و اعتباری می رساند و در واقع مهم ترین معرف شما به اینمراکز است. اگر نتوانید اهمیت شغل خود را به مامور مربوطه بقبولانید کاری از پیشنمی برید. این برنامه هم چنین ابزار ارتباطی کارکنان و مشتریان احتمالی شما بهعنوان پشتیبان فعالیت های شما است.

2. تاریخچه ی مختصر شرکت. تاریخچه فعالیت و نحوه پیدایش شرکت را به وضوح توضیحدهید.

3. اهداف شرکت.در چند پاراگراف کوچک اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود را بیان کنید:فکر می کنید درچه مدت به رشد نهایی مورد نظر خود برسید؟ مشتریان احتمالی شما چهکسانی هستند؟

4. بیوگرافی تیم مدیریت. در این مرحله باید نام و سوابق گروه مدیریت و مسئولیت هایاین افراد را در دسترس و اطلاع عموم قرار دهید.

5. خدمات یا تولیدات احتمالی مورد نظر شرکت. در این بخش باید به بررسی تفاوت هایتولیدات شما با محصولات موجود در بازار بپردازید.

6. پاسخ بازار با تولیدات یا خدمات شرکت. به خاطر داشته باشید که شما باید موسساتمالی، کارکنان و دیگران را قانع کنید که بازار تولیدات شما رشدی فراوان خواهدداشت. برای این کار باید تحقیق کنید. اگر شرکت کوچکی را اداره می کنید باید میزاناستقبال مشتریان را در شعاع بی نهایت برآورد کنید. اگر شرکت شما خدمات روی خطارایه می کند یا شیوه تجارت کهن را با این روش درآمیخته است، باید با تبلیغ مناسب،میزان تقاضا را افزایش دهید. یک گزارش تحقیقاتی از موسسه تحقیق فورستر هزاران دلارهزینه در بر دارد. با این حال شما می توانید اطلاعات ابتدایی و پایه ای را ازموتورهای جستجو و دایرکتوری ها به دست آورید.

7. برنامه ای مشخص برای بازاریابی. آیا شما چگونه حضور خود را در عرصه تجارت بهاطلاع جهان تجارت می رسانید؟ آیا فقط به روش بازاریابی دهان به دهان اکتفا میکنید؟(من این روش را توصیه نمی کنم مگر آن‌که به اندازه کافی مشهور باشید) آیا دررومه، تلویزیون یا صفحات وب تبلیغ می کنید؟( یا در هر سه رسانه). آیا ازابزارهای بازاریابی الکترونیکی برای عضویت شرکت خود در موتورهای جستجو استفاده میکنید؟ هم چنین شما باید از همین ابتدا مشخص کنید که چه میزان بودجه برای این بخشدر نظر گرفته شده است؟

8. پیش بینی 3 یا 5 ساله وضعیت مالی شرکت. این بخش در واقع برآورد مالی چند ساله وروش تحقق این پیش بینی ها است. هم چنین باید میزان وام مورد نیاز شرکت را در اینقسمت ذکر کنید. صحت این برآورد موفقیت یا شکست مالی شرکت را تعیین می کند. اگر درانتخاب الگوی مناسب مالی شرکت دچار تردید هستید می توانید از کارشناسان امور مالیکمک بگیرید. این کار ارزش هزینه کردن را دارد.

9. تنظیم برنامه ای برای گریز از خطرات احتمالی. تمام شرکت های بزرگ و موفق روشهایی برای اجتناب از وضعیت خطر و نجات از آن در نظر می گیرند. در این بخش باید رشددرآمد، بازدهی، موفقیت و عدم موفقیت در بازار را در نظر بگیرید.

گزارش کارآموزی شرکت صنایع شیمیایی فارس

گزارش کارآموزی شرکت پالایش گاز فجر جم

استخراج تقطیر نقطه جوش و ذوب

شرکت ,برنامه ,ای ,های ,روش ,مالی ,را در ,برنامه ای ,خود را ,در این ,در نظر

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Tabligh in English darkrutpkoquan belfcomdily Smeb بازار قند ایران شرایط,واگذاری,اقساطی,خودرو TOODELI فقط به عشق خدا sconconsphoti ftadylulre