محل تبلیغات شما

آنچه كه فروشنده موفق را از دیگر فروشندگان متمایز می كند چیست؟
موفق ترین فروشندگان دارای ویژگیهای ذیل هستند:
1
استقامت: فروش یا كاركرد یك تجارت به پایداری زیادینیاز دارد. موانع همچون مومات كار از دور نمودار می شوند و نحوه برخورد با اینموانع سطح موفقیت شما را تعیین می كند. در هر عرصه ای، موفق ترین افراد كسانیهستند كه روش روبرو شدن با موانع را از قبل آموخته اند و در جستجوی راه حلهای جدیدهستند.

2
فروشندگان موفق برای دستیابی به هدف جدی هستند. آنهامی دانند چه می خواهند و برای دستیابی به آن نقشه می كشند و مشخص می كنند چگونه بهاهدافشان دست می یابند، و هر روز بر آن مبنا پیش می رود.

3
فروشندگان زبده از كیفیت كار می‌پرسند. بهترینفروشندگان پرسشهایی از مشتریهایشان می پرسند تا كاملا مشخص شود به چه چیزی احتیاجدارند. می دانند موثرترین روش ارائه محصول یا خدمات، فهمیدن اهداف مشتریهایشاناست. بدین وسیله این فرصت را درمی یابند كه درباره ویژگیها و فواید محصولات وخدماتشان كه بیشترین ارتباط را با مشتری دارد به طور موثری بحث وگفتگو كنند.

4
فروشندگان موفق گوش می دهند. اكثر فروشندگان سوالیرا از مشتری می پرسند و جواب می گیرند، یا به جای اینكه منتظر جواب باشند بهصحبتشان ادامه می دهند. فروشندگان ماهر می دانند اگر فرصت بدهند مشتریها هرچه لازمباشد فروشنده بداند، می گویند. این فروشندگان آموخته‌اند كه سكوت طلاست.

5
فروشندگان موفق با احساس هستند. آنها عاشق شركت خودهستند و هنگامی كه از تولیدات و خدماتشان صحبت می كنند این موضوع، سبب مباهات آنهامی شود. هرچه بیشتر درپیشه خود شور و اشتیاق داشته باشید، شانس موفقیت تان بیشتراست. دلیلش واضح است وقتی به آنچه انجام می‌دهید عشق دارید در كار خود تلاش بیشتریمی كنید. وقتی درباره خدمات یا محصولاتی كه عرضه می كنید شور و ذوق دارید اشتیاق وعلاقه شما در هر گفتگویی می درخشد. شركت یا مشتری شما از ادامه ارائه آنچه ذوقی بهآن ندارید هیچ منفعتی عایدش نمی شود.

6
فروشندگان موفق پرشور و حرارتند. آنها همیشه دارایروحیه ای مثبت هستند حتی در زمان سختیها شور و حرارتشان مسری است. آنهابه ندرت از نقاط ضعف كمپانی یا تجارت صحبت می كنند. هنگامی كه با وضعیت ناخوشایندیروبرو می شوند، به جای اینكه به خود اجازه بدهند كه از پا درآیند به روی نقاط یاعناصر مثبت تمركز می كنند.

7
فروشندگان موفق مسئولیت نتایج كارشان را به عهده میگیرند. اگر در سهمیه فروش خود شكست خوردند، مسائل داخلی، كمپانی یا رقبا را مقصر نمیدانند. بلكه آگاهند كه تنها عمل خودشان است كه نتایج كارشان را تعیین می كند وآنچه كه لازم است انجام می دهند.

8
فروشندگان موفق سخت كوش اند. مردم اكثرا می خواهندموفق باشند اما برای به دست آوردن موفقیت آماده نیستند، سخت كار كنند. فروشندگانموفق منتظر نمی‌نشینند تا تجارت به طرف شان بیاید خودشان دنبال آن می روند. آنهااغلب زودتر از دیگر همكارانشان شروع به كار، كرده و دیرتر از بقیه محل كار را تركمی كنند. بیشتر تلفن می كنند، بیشتر پیگیر مشتری هستند، با مردم بیشتر گفتگو می‌كنند،و فروش بیشتری نسبت به همكارانشان دارند.
9
فروشندگان موفق بیشتر در دسترس مشتری هایشان هستند.آنها می دانند ارتباط دائمی با مشتریها به نگه داشتن آنها كمك می كند بنابراین،تماسهای متنوعی با آنها برقرار می كنند. آنها كارت تشكر، تولدت مبارك، و كارتتبریك سال نو برای مشتریها می فرستند. تلفن می كنند و زمانبندی قانونمندی جهتدردسترس بودن» اعلام می دارند. ریزقیمتها را برای مشتری شان ارسال می دارند.پیوسته مراقبند راههای جدیدی را ایجاد كنند تا نامشان در ذهن مشتری حفظ شود.

10
فروشنده موفق بیانگر ارزش است. تجارت دنیا امروزهبیشتر از گذشته در رقابت است، و بیشتر فروشندگان فكر می‌كنند قیمت تنها عاملانگیزه خرید است. فروشندگان موفق تصدیق می كنند قیمت در هر فروشی عامل است اما بهندرت دلیل اولیه انتخاب محصول ویژه است. آنها می دانند كه یك اطلاع رسانی خوب بهخریدار می تواند ایجاد ارزش كند. آنها می‌دانند با هر مشتری كه روبرو می شوندچگونه این ارزش را ایجاد كنند.

گزارش کارآموزی شرکت صنایع شیمیایی فارس

گزارش کارآموزی شرکت پالایش گاز فجر جم

استخراج تقطیر نقطه جوش و ذوب

فروشندگان ,موفق ,كه ,كنند ,– ,مشتری ,فروشندگان موفق ,می كنند ,– فروشندگان ,می دانند ,آنها می

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

جشنواره های کاریکاتور تفسیر موضوعی قرآن کریم centdownrexy اصحاب یمین Bertha's memory کفش کتونی کتانی رنگ سبز نارنجی ابی سرمه ای قهوه ای دخترانه زنانه 2021 dwidaberim عاشقم جدیدترین برنامه ها Pamela's game